Товариство може не пізніше 2 робочих днів після отримання звернення щодо відшкодування збитків уточнити у споживача інформацію, необхідну Товариству для розгляду звернення, зокрема щодо:
точки розподілу, недотримання показників якості електропостачання в якій призвело до збитків споживача;
орієнтовної дати та часу виникнення порушення, яке призвело до збитків споживача;
переліку майна споживача, яке було пошкоджене або знищене внаслідок недотримання показників якості електропостачання;
суми відшкодування збитків, що визначається відповідно до вартості заміни пошкодженого майна з урахуванням його зносу або вартості ремонту пошкодженого майна та інших витрат, понесених споживачем;
підтвердження розміру збитків (квитанції, чеки тощо);
у разі відсутності даних щодо технологічних порушень у розподільних мережах у зазначений споживачем період - документів, що підтверджують пошкодження майна внаслідок перепаду напруги.
Товариство здійснює відшкодування збитків споживачу, завданих внаслідок недотримання показників якості електропостачання. крім тих, які викликані форс-мажорними обставинами або виникли не з вини Товариства, а з вини споживача, в електричних мережах споживача, через недотримання вимог експлуатації електроприладів, порушення споживачем вимог Кодексу систем розподілу.

Форма звернення щодо відшкодування збитків внаслідок недотримання показників якості електропостачання ВАТ «Тернопільобленерго».