Товариство може не пізніше 2 робочих днів після отримання звернення щодо відшкодування збитків уточнити у споживача інформацію, необхідну Товариству для розгляду звернення, зокрема щодо:
точки розподілу, недотримання показників якості електропостачання в якій призвело до збитків споживача;
орієнтовної дати та часу виникнення порушення, яке призвело до збитків споживача;
переліку майна споживача, яке було пошкоджене або знищене внаслідок недотримання показників якості електропостачання;
суми відшкодування збитків, що визначається відповідно до вартості заміни пошкодженого майна з урахуванням його зносу або вартості ремонту пошкодженого майна та інших витрат, понесених споживачем;
підтвердження розміру збитків (квитанції, чеки тощо);
у разі відсутності даних щодо технологічних порушень у розподільних мережах у зазначений споживачем період - документів, що підтверджують пошкодження майна внаслідок перепаду напруги.
Товариство здійснює відшкодування збитків споживачу, завданих внаслідок недотримання показників якості електропостачання. крім тих, які викликані форс-мажорними обставинами або виникли не з вини Товариства, а з вини споживача, в електричних мережах споживача, через недотримання вимог експлуатації електроприладів, порушення споживачем вимог Кодексу систем розподілу.

Форма звернення щодо відшкодування збитків внаслідок недотримання показників якості електропостачання ВАТ «Тернопільобленерго».

Персональний кабінет

Приєднання до електричних мереж

Інформація для споживачів

Користувачі

Державне соціальне страхування