Форми подання звернень/скарг/ претензій

ВАТ «Тернопільобленерго» розглядає звернення (скарги/претензії) споживачів в межах своєї компетенції  відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії ,   Кодексу систем розподілуКодексу комерційного обліку електричної енергії

Звернення - запит споживача на отримання інформації та/або консультації щодо розподілу/постачання електричної енергії та пов'язаних з розподілом/постачанням електричної енергії послуг.
Скарга - виражене споживачем у письмовій, електронній або усній формі незадоволення щодо постачання електричної енергії та/або надання пов'язаних з постачанням електричної енергії послуг з вимогою поновлення його прав, порушених діями (бездіяльністю) відповідного учасника роздрібного ринку електричної енергії, а також захисту законних інтересів споживача.
Претензія - вимога споживача до суб'єкта роздрібного ринку електричної енергії про усунення порушень умов відповідного договору, у тому числі щодо якості послуг з постачання та/або розподілу електричної енергії та/або якості електричної енергії, та про відшкодування збитків, завданих учасником роздрібного ринку електричної енергії внаслідок таких порушень.

Споживач може подати звернення (скаргу/претензію):

  • Поштою у ВАТ «Тернопільобленерго» за адресою: 46010, вул. Енергетична, 2                 м. Тернопіль.
  • Безпосередньо до районів електромереж ВАТ «Тернопільобленерго» поштові адреси за посиланням https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv
  • Електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • На особистому прийомі керівників.
  • Телефоном: 0800-50-90-40 в кол-центр ВАТ «Тернопільобленерго» цілодобово,  або (0352) 23-64-04 в ІКЦ ВАТ «Тернопільобленерго» з 8.00 до 17.00.
  • На телефон гарячих ліній районів електромереж за посиланням https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv

Форма подання звернень (скарг/претензій)
Звіт щодо розгляду звернень скарг (скарг/претензій) у 2020 році

Персональний кабінет

Приєднання до електричних мереж

Інформація для споживачів

Користувачі

Державне соціальне страхування