За безкоштовними консультаціями до енергетиків звернулося понад 200 споживачів

Протягом п'яти місяців 2020 року за інформаційними довідками та консультаціями в Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) по роботі зі споживачами електричної енергії ВАТ «Тернопільобленерго» звернулись 202 особи. Серед них, як фізичні, так і юридичні споживачі електроенергії, - розповів начальник інформаційно-консультаційного центру ВАТ “Тернопільобленерго” Назар Кульчицький.
Збільшилася кількість звернень споживачів, через єдину електронну скриньку для прийому електронних звернень Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. на протязі 5-ти місяців 2020  року звернулось 125 абонентів ВАТ “Тернопільобленерго”, яким в термін 1-2 дні, надано відповіді та роз’яснення.

Найбільша кількість звернень надійшла з питань подачі показників електролічильників,  отримання технічних умов приєднання до електричних мереж нових або реконструйованих електроустановок, відновлення електропостачання після відключення електроустановок споживача у зв’язку з несплатою заборгованості за спожиту електроенергію, порядку введення в експлуатацію генеруючих установок приватних домогосподарств, планових та непланових відключень електроенергії.

Є багато звернень, щодо неможливості звернутися в кол-цент ВАТ “Тернопільобленерго”  по тел. 0-800-50-90-40 для подачі показників приладу обліку та отримання інформації, – повідомив Назар Кульчицький. – На жаль така ситуація виникає в кінці розрахункового місяця та з початку наступного розрахункового періоду (календарного місяця),  через завантаження телефонної лінії, коли багато споживачів одночасно телефонують в кол-центр. В таких випадках радимо споживачам подавати покази приладу обліку на сайті ВАТ “Тернопільобленерго” www.toe.com.ua або через свій «особистий кабінет» https://my.toe.com.ua. Також ВАТ «Тернопільобленерго» запровадило ще два зручних та швидких способи передачі показів лічильників електроенергії – через Viber-чат та Telegram-бот»

Керівник Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго» повідомив, що  з початку 2020 року відбулось 5 засідань комісії ІКЦ за участю завідувача  сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електроенергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Тернопільській області та начальника Управління Держенергонагляду  у Тернопільській області на яких розглянуто спірні питання, які виникли між оператором системи розподілу (ВАТ “Тернопільобленерго”) та споживачами.

Energy Online