За безкоштовними консультаціями до енергетиків звернулося понад 200 споживачів

Протягом шести місяців 2020 року за інформаційними довідками та консультаціями в Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) по роботі зі споживачами електричної енергії ВАТ «Тернопільобленерго» звернулись 246 осіб. Серед них, як фізичні, так і юридичні споживачі електроенергії, - розповів начальник інформаційно-консультаційного центру ВАТ “Тернопільобленерго” Назар Кульчицький.
Збільшилася кількість звернень споживачів, через єдину електронну скриньку для прийому електронних звернень Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. на протязі 6-ти місяців 2020  року звернулось 145 абонентів ВАТ “Тернопільобленерго”, яким в термін 1-2 дні, надано відповіді та роз’яснення.

Детальніше: За безкоштовними консультаціями до енергетиків...

До уваги електропостачальників

28.07.2020

ВАТ “Тернопільобленерго” (далі- Оператор системи) повідомляє, що в зв’язку з набранням чинності Постанови НКРЕКП “Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії” від 26.06.2020р. №1219 (надалі - Правила) внесено зміни з 01.07.2020р. в публічний Договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії (надалі-Договір). У відповідності до п. 10.1. глави 10 Правил, якщо Постачальник не ініціював розірвання цього Договору протягом одного місяця з моменту оприлюднення змін та доповнень до цього Договору, вважається, що Постачальник погодився зі зміненим Договором з дати його оприлюднення на веб-сайті Оператора системи.

З даними змінами можна ознайомитися на сайті     ВАТ “Тернопільобленерго” за посиланням:
https://www.toe.com.ua/index.php/postachalnykam

Енергетики нагадують про терміни передачі показників електролічильника

У відповідності  Правил роздрібного ринку електричної енергії споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та надавати їх Оператору системи розподілу.
Період передавання показників електролічильника визначений Кодексом комерційного обліку електричної енергії. 
В пункті 8.6.3 Кодексу комерційного обліку електричної енергії говориться, що зчитані (зняті) та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Детальніше: Енергетики нагадують про терміни передачі...

За безкоштовними консультаціями до енергетиків звернулося понад 200 споживачів

Протягом п'яти місяців 2020 року за інформаційними довідками та консультаціями в Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) по роботі зі споживачами електричної енергії ВАТ «Тернопільобленерго» звернулись 202 особи. Серед них, як фізичні, так і юридичні споживачі електроенергії, - розповів начальник інформаційно-консультаційного центру ВАТ “Тернопільобленерго” Назар Кульчицький.
Збільшилася кількість звернень споживачів, через єдину електронну скриньку для прийому електронних звернень Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. на протязі 5-ти місяців 2020  року звернулось 125 абонентів ВАТ “Тернопільобленерго”, яким в термін 1-2 дні, надано відповіді та роз’яснення.

Детальніше: За безкоштовними консультаціями до енергетиків...

Електронні сервіси подачі показників – найактуальніші в умовах карантину

У ВАТ «Тернопільобленерго» нагадують споживачам про усі можливі способи подачі показників електролічильника дистанційно. Адже в умовах карантину підприємство перейшло на дистанційне обслуговування споживачів і в цей період енергетики очікують росту подачі показників за допомогою онлайн-сервісів. Адже дистанційна подача показників сьогодні є найактуальнішим способом їх передачі. Лише за останній місяць, за допомогою онлайн-сервісів, споживачами області було подано понад 60 відсотків показників електролічильників.
Енергетики відзначають, що найпопулярнішим способом подачі показників електролічильника серед споживачів нашої області є сервіс «Персональний кабінет». Тут зареєстровано понад 30 тисяч побутових споживачів області. Популярність даного сервісу викликана тим, що тут можна не лише подати показник але і сюди надходить рахунок від електропостачальника, також тут можна прослідкувати споживання електроенергії за певний період та звірити усі свої розрахункові документи.

Детальніше: Електронні сервіси подачі показників –...

До уваги електропостачальників

ТОВ“Тернопільобленерго” (далі- ОСР) повідомляє, що в зв‘язку із затвердженням змін до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 р. №312 “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії”, внесено зміни до публічного договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії,  далі-Договір, (а саме: в пункті 1.1. глави 1, пунктах 2.1.,.2.2. глави 2, у главі 3, пунктах 3.1.,3.2., 3.4. глави 3, п.4.2. глави 4, абзац другий пункту 5.1. глави 5, пункті 9.1.,абзац четвертий пункту 9.3.  глави 9, в рядку “номер поточного рахунка” глави 11), а також викладено в новій редакції Додатки №№2,4, 4б до Договору, додано новий додаток 6.1. до Договору.
З даними змінами можна ознайомитися на сайті ОСР за посиланням:

https://www.toe.com.ua/index.php/postachalnykam

Дочірні категорії

Energy Online