За безкоштовними консультаціями до енергетиків звернулося майже 300 споживачів

Протягом шести місяців 2018 року за інформаційними довідками та консультаціями в енергетичну компанію звернулись 180 споживачів.
Крім того, через єдину електронну скриньку для прийому електронних звернень Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. на протязі 6 місяців 2018  року оперативно, в термін 1-2 дні, надано відповіді та роз’яснення 76 абонентам ВАТ “Тернопільобленерго”.
“Найбільше споживачів цікавить питання розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг – 45 звернень, – говорить начальник Інформаційно-консультаційного центру ВАТ “Тернопільобленерго” Тетяна Гудошник. – Нагадаємо, що питання надання пільг і субсидій вирішується в районних управліннях праці  та соціального захисту населення”.

Детальніше...

До відома споживачів електричної енергії!

Відповідно до розділу 13 п.6.2 «Кодексу комерційного обліку електричної енергії», який затверджений постановою НКРЕКП № 311 від 14.03.2018р. та набув чинності з 19.04.2018р. змінилися терміни надання показів електролічильників побутовими споживачами.
Відтепер побутові споживачі Товариства зобов’язані щомісяця, станом на 1 число місяця, знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та подавати їх у ВАТ «Тернопільобленерго» не пізніше 4 числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом повідомлення по телефону Кол-центру 0-800-50-90-40 або через свій «особистий кабінет» https://my.toe.com.ua на сайті ВАТ «Тернопільобленерго» www.toe.com.ua, або через особисте звернення до ВАТ «Тернопільобленерго».
Отже, показники спожитої електроенергії за липень слід повідомити не пізніше  4 серпня включно.
У разі заборгованості за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору, постачальник електричної енергії припиняє її постачання за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення. Витрати на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки споживача (повторне підключення електроустановки) відшкодовуються споживачем після оплати заборгованості за спожиту електричну енергію.
Детальніше про способи подачі показників електролічильника можна дізнатися на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго».
(https://drive.google.com/file/d/0B9fYG2inyVb_azVEV0RUMExqbHM/view).

ВАТ «Тернопільобленерго» впроваджує нову систему розрахунків за послугу електропостачання - за допомогою рахунків (повідомлень)

З 1 серпня цього року ВАТ «Тернопільобленерго» переходить на нову систему розрахунків за послугу електропостачання – за допомогою рахунків (повідомлень), які щомісяця будуть доставлятися споживачам. У них буде вказуватися сума до сплати за звітний період, наявність заборгованості чи передплати тощо.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. № 312 п. 4.5 споживач, який купує електричну енергію відповідно до умов договору в електропостачальника, здійснює оплату за виставленим електропостачальником рахунком.

Детальніше...

Шановні споживачі електроенергії!

Запрошуємо Вас взяти участь у відкритому обговоренні змін до інвестиційної програми розвитку ВАТ “Тернопільобленерго” в 2018 році, яке відбудеться о 1100, 06 липня цього року, в актовому залі Відкритого акціонерного товариства “Тернопільобленерго”.
На сьогодні суттєво зростають вимоги мешканців міст і сіл Тернопільщини до якості електроенергії та надійності електропостачання. Наше Товариство об’єктивно сприймає і належно реагує на актуальні виклики часу. Обравши орієнтир на задоволення потреб споживачів, нами суттєво змінюються підходи до роботи з клієнтами. На першому місці на сьогодні — завдання надійного та якісного надання послуг з електропостачання кожному споживачу...

Детальніше...

Офіційний веб-сайт Міністерства енергетики та вугільної промисловості України

Офіційний веб-сайт Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг