Стандарт

Загальні стандарти

Гарантовані стандарти

встановлений НКРЕКП рівень

фактичний рівень виконання, %

сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, тис. грн

кількість випадків надання компенсації споживачам

побутовим

непобутовим

малим непобутовим

іншим

Рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд

75 %

75,85

 

 

 

 

Відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру

10 %

9,61

 

 

 

 

Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу

 

 

0

0

0

0

Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача:

 

 

 

 

 

 

у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР

30 днів

 

 

0

0

0

0

у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі

180 днів

 

 

0

0

0

0

Розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії:

 

 

 

 

 

 

без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу

15 днів

 

 

0

0

0

0

у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу

30 днів

 

 

0,2

1

0

0

Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні

24 години

 

 

0

0

0

0

Видача технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання:

 

 

 

 

 

 

для стандартного приєднання

10 роб. днів

 

 

0

0

0

0

для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі

 

10 роб. днів

 

 

0

0

0

0

для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі

20 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:

 

 

 

 

 

 

якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів

5 роб. днів

 

 

0

0

0

0

якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів

10 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:

 

 

 

 

 

 

якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів

5 роб. днів

 

 

0

0

0

0

якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів

10 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу

3 роб. дні

 

 

0

0

0

0

Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу

10 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача

5 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР:

 

 

 

 

 

 

у міській місцевості

3 роб. дні

 

 

0

0

0

0

у сільській місцевості

5 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:

 

 

 

 

 

 

у міській місцевості

3 роб. дні

 

 

0

0

0

0

у сільській місцевості

5 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Перевірка лічильника

20 днів

 

 

0

0

0

0

Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів

30 днів

 

 

0

0

0

0

розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку

45 днів

 

 

0

0

0

0

Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання

30 днів

 

 

0

0

0

0

Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії

5 роб. днів

 

 

0

0

0

0

Разом:

 

 

0,2

1

0

0

Персональний кабінет

Приєднання до електричних мереж

Інформація для споживачів

Користувачі

Державне соціальне страхування