Форми подання звернень/скарг/ претензій

Споживач може подати звернення/скаргу/ претензію:

  • Поштою у ВАТ «Тернопільобленерго» за адресою: 46010, вул. Енергетична, 2  м. Тернопіль.
  • Безпосередньо до районів електромереж ВАТ «Тернопільобленерго» поштові адреси за посиланням https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv
  • Електронною поштою: kanc@toe.te.ua або ikc@toe.te.ua
  • На особистому прийомі керівників.
  • Телефоном: 0800-50-90-40, або (0352) 23-96-20 звернення щодо питань надійності та розподілу електричної енергії.
  • На телефон «гарячої лінії» ВАТ «Тернопільобленерго»: (0352) 23-96-20 з 8.00 до 17.00 та (0352) 23-64-72 з 17.00 до 8.00.
  • На телефон гарячих ліній районів електромереж за посиланням https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv

Звернення в інтересах споживача може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від споживача відповідні повноваження, оформлені в установленому чинним законодавством порядку.
Звернення в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подаються їх законними представниками

Energy Online